Piyasa bir mekanda müzik yapma eğilimindeki biz iki gencecik pırılpırılcık gencin menajeridir Gizem. Gizem bir şarkı dinletecekti bize, piyasada iş yapabileceğini söyledi. Biz de şarkıyı dinleyecek "Hmm, olabilir!" diyecek ve çalışacaktık. Şarkıyı dinlemeye başladık arabanın içinde.
Kaza olup da şarkı sustuğunda daha kaçıncı saniyesindeydik, bilmiyorum. Çok başıydı daha, çok başıydı şarkının. Önce billur sesli grup arkadaşım sıkı bir çıkış yaptı arabadan. "N'apıyosun sen?!" diyerek kolunu salladı böyle kazanın müsebbibi olan aracın şoförüne doğru. Kazaya şaşırmayan ben şaşırdım bu sıkı çıkışa.
Nerden ne çıkacağı gerçekten belli olmuyor. Şarkınız hiç bitmesin:)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder