15 Eylül 2007 Cumartesi

Frikikten gol!

Pazartesi dersler başlıyor, yapılacak bir sürü iş olacak yine.

Olur olur, hepsi olur.

Baktım ki seçim öncesinden bu yana yazmamışım hiçbir şey,o arada da köfte dudaklı cumhurbaşkanı seçmek dahil birçok olay gerçekleşmiş bile etrafta.

Uzun süredir buralarda değildim, memleketim Bursa'ya gidip oyumu kullandım. Oyumu sandığa bırakırken zevkten orak, çekiç, örs ve üzengi kemiklerim birbirine geçti. Fakat hazır seçim boyası da tırnağımdan çıkıvermişken bunca zaman sonunda, yönünü değiştirmek istemekteyim sohbetin. Zaten dün akşam bindiğim arabanın önünden çekilmek bilmeyen belediyenin kamyonetinin caddelere püskürttüğü gülsuyu şuuruma kadar işlemişken ne dediğimi bilecek halde de sayılmam pek fazla öyle değil mi?

Dün sevgili blog sahibi dostum "denize dek ırmakdır adın"ın blogunu gezmekteydim. Şöyle bir ayrıntı(!) aktarmış kendisi 12 Eylül tarihli Radikal gazetesinden; paylaşmak istedim:

son beş yılda, 7 bin 758 din kültürü öğretmeni atanırken, sadece 993 biyoloji, 230 fizik, 231 kimya öğretmeni atandı. 2007'de, mesleki ve teknik eğitimin 30 ayrı dalına atanan toplam öğretmen sayısı 948 iken aynı dönemde atanan din kültürü öğretmeni sayısı 1 825. Bu talep farklılıkları nereden ileri geliyor?

Şimdi düşünecek halde değilim elbet, dedim ya beynimdeki gülsuyu oranının azalması gerekiyor evvela. O vakte kadar gidip biraz televizyon seyredeceğim. Bu kafanın algı sahasına ancak bu kadarı sığar şu anda. Belki kısa vadede bir sanatçımızın göğsü, efendime söyleyeyim, bacakları şusu busu açılır da farkındalıksızlık ereksiyonuna uğrarım bu frikik sayesinde.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Biyoloji'den, Fizik'ten, Kimya'dan ne hayır gördün lan kâfir? :)

Burada da bir "tepeden" var ama bunu görmezden geliyoruz Aziz Naim'im.

Not: Satıcısın olm!

[Yorumcu sonlara doğru delirir. Yeter lan bu son artık :) ]

Anahtar: sperred. Bu ne lan geçen seferki bu :)